Søndag etter nyttår..



Eg vil dela den siste delen av langfartsbrevet frå min tippoldefar med deg som les bloggen min i dag, søndag etter nyttår. Det er skreve på ein dag som har same tittel som i dag, men av ein mann med ein heilt andre erfaringar, mål, voner og kanskje òg tankar enn dei eg entrar det nye året med. Men takknemlegheit for alle gode opplevingar i åra som har gått deler eg i høgste grad.
Godt nyttår og takk for det gamle!!


 Søndag efter nyttår 1909



Jeg vil ønske dig og alle våre et godt og velsignet nyttår. Det er mere betenkelig nu med årene som går, ti vi blir eldre, og de år vi har igjen er ikke så mange. Ja mange beviser på Guds nåde og kjærlighet har vi hatt også i det forløpne år, bare vi vil tenke efter. Vi går frem i alder, måtte vi også gå frem i visdom. Jeg synes at jeg er kommet så langt bort fra Gud. Jeg må søke ham mere, og bruke mer alvor.



kapt. Søren Sørensen

Kommentarer

  1. Hei Tonje!
    Fin blogg :)
    Me har same oldeforeldre, Søren og Sine Malene, og det var kjekt å lese utdrag frå brev. Om du har meir enn det som du har referert her, er eg særst interessert i å sjå. Kanskje har nu scanna nokre av breva?

    Helsing Ingrid Gauden-Kolbeinstveit

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg